"MAY THE ONE FOR WHOM YOU HAVE LOVED ME, LOVE YOU, IN RETURN"

"MAY THE ONE FOR WHOM YOU HAVE LOVED ME, LOVE YOU, IN RETURN"

~WAHAI JIWAKU~

" Ya Allah, letakkanlah dunia ini di tapak tangan ku tapi bukan di hati ku"

" Ya Allah, janganlah KAU uji aku dengan sesuatu yang tak mampu aku tempuhi, dan andainya KAU berikan aku ujian, maka kepilkan bersama ujian itu kekuatan untuk ku tempuhinya"

Tuesday, August 3, 2010

macam serupa


hihi~ ni haa sya nak kongsi wat entry kali ini~ adapun nama besar seperti si cantik jelita ROZITA CHE WAN. Di Malysia memang x asing lagi kan.. meh tinjau siapa yang mirip sekali dengan artis ni.. (pose je pon same) bukan di Malaysia or Indonesia.. Tapi kali ini nak kasi korang tengok ni ha.. artis no 1 Jordan - Nancy Ajram .. cantik sangat2 tapi malangnya ia bukan lah neutral seperti cik Rozita kita.. sallute la!! hihi
Nak tengok lebih lanjut mengenai NANCY AJRAM .. ikuti saya :
2008

cantek sgt kan... kita ikuti pulak antara lagu2 famous beliau :
klik sahaja mana2 di atas.. suma klip2 video yang terhangat beb!! 

haa..nak post jugak gambar nancy sebelum pembedahan plastik ni.. meh tengok .......

LAIN SANGAT KAN...? TAPI SAYA TETAP MINAT NANCY.. =)

No comments:

Post a Comment