"MAY THE ONE FOR WHOM YOU HAVE LOVED ME, LOVE YOU, IN RETURN"

"MAY THE ONE FOR WHOM YOU HAVE LOVED ME, LOVE YOU, IN RETURN"

~WAHAI JIWAKU~

" Ya Allah, letakkanlah dunia ini di tapak tangan ku tapi bukan di hati ku"

" Ya Allah, janganlah KAU uji aku dengan sesuatu yang tak mampu aku tempuhi, dan andainya KAU berikan aku ujian, maka kepilkan bersama ujian itu kekuatan untuk ku tempuhinya"

Wednesday, March 9, 2011

23 years ..........

Assalamualaikum.......
Alhamdulillah....... syukur ku panjatkan ke hadrat ilahi kerana masih memanjangkan umurku..
azam : LEBIH BAIK DARI SEMALAM , Jadi orang bertaqwa kerana Allah s.w.t dan Rasul..
Thanks a lot mama,ayah.. kalian sentiasa disisi memberi sokongan,galakan dan semangat sepanjang 23 tahun ini...Hanya ALLAH s.w.t yg mampu membalas segala pengorbanan kalian selama ini.. T_T
Syukur kerana dilahirkan dalam keluarga yang harmoni.. kakak yang caring, adek2 yang menghiburkan.... helai tawa kalian sentiasa memecah hening rumah ^__^ heppy,, -bahagia
sahabat! kalian sentiasa menemani ku tatkala ku kesepian .. tidak terbalas oleh harta kerna ku insan biasa namun doa dan nasihatku sentiasa seiring kalian. .

2/3/..
23 .. my fav no..! semoga permulaan tahun ini beroleh kesenangan dan semoga aku terlepas dari masalah-masalah dan perjalanan hari-hariku dipermudahkan .......bukakan pintu rezekiku.. jauhkanlah aku dari pengaruh-pengaruh,kawan-kawan yang jahat. kurniakanlah aku kekuatan untuk terus menasihati dan mendoakan mereka..Ya Allah,jaohkan la aku dari fitnah dan lembutkanlah hati-hati mereka ini..Ampunilah dosa-dosaku.. semoga aku tergolong dari hamba-hambamu yang beriman..

No comments:

Post a Comment